مادرانه

ساخت وبلاگ

در کشور هاي مختلف و پيشرفته جهان برنامه هايي وجود دارد که با عنوان استاد يابي مطرح مي شوند و اشتعداد هاي خاص کشورشان را به نمايش مي گذارند ، استعداد هايي که شايد تحت هيچ شرايطي مقابل دوربين ها و رسانه ها نمي آمدند ، اينک در برنامه هاي استعداد يابي ديده و حمايت مي شوند تا به اوج هنر خود برسند و پيشررفت کنند ، در ايران نيز اشخاص بسياري وجود دارد که به خاطر زندگي در مناطق محروم و يا نداشتن بودجه کافي توانايي انتشار هنر و توانايي خود را ندارند . به همين منظور در ايران نيز مانند ديگر کشور ها يک برنامه استعداد يابي به نام عصر جديد ساخته شده تا نخبگان و کساني که از استعداد هاي خاصي برخوردارند به روي صحنه ي قاب عصر جديد آمده و استعداد و توانايي خود را به نمايش بگذارند تا ديده شوند ، حمايت شوند و به آن جايي که لياقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جديد که تهيه کننده و کارگردان آن احسان عليخاني است با پشتيباني شرکت به پرداخت ملت از همه کساني که به روي قاب عصر جديد حاضر مي شوند حمايت ميکند تا علاوه بر ديده شدن يک کمک مالي نيز بشوند تا بتوانند به خواسته هاي خود برسند .

در اين برنامه اشخاص بسياري هم آمدند که نه تنها در فضاي رسانه اي بلکه در فضاي مجازي و اينترنت نيز حسابي سر و صدا به راه انداختند، اجرا هايي تحت عنوان " خواستگاري از احسان عليخاني در عصر جديد " ، " خواستگاري در عصر جديد " ، " رقص احسان عليخاني و امين حيايي در عصر جديد " ، " پسري که همرو سر کار گذاشت " ، " دعواي شديد در عصر جديد " و... که بازديد هاي فراواني داشتند، با توجه به مشغله کاري مردم که خيلي از آنها توانايي مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت هاي برنامه عصر جديد و فيلم اتفاقات و حواشي عصر جديد را مي توانيد در سايت هاي مختلف مشاهده کنيد ، امام ما پيشنهاد مي کنيم که اين فيلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرويس اشتراک ويديو تي وي بتا مشاهده کنيد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : برنامه,استعداد,یابی,به,نام,عصر,جدید, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 194 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:16

شکستی دردناک با انبوهی از رکوردهای از بین رفته؛ طعم تلخ تحقیر در اولدترافورد

  • شکستی دردناک با انبوهی از رکوردهای از بین رفته؛ طعم تلخ تحقیر در اولدترافورد

    به گزارش وبسایت نود، در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان کاردیف سیتی سقوط کرده بود و در پایان با نتیجه 2-0 شکست خورد تا با ثبت دهمین شکست فصل، کار خود را با 66 امتیاز و جایگاه ششم جدول به پایان ببرد. 

    منچستریونایتد که هفته قبل با تساوی 1-1 مقابل هادرزفیلد، دیگر تیم سقوط کرده لیگ برتر، اندک شانس های خود برای حضور در اروپا را از دست داده بود، در این هفته نیز در مقابل یکی دیگر از تیم های انتهای جدول باخت. شکستی که موجب ثبت انبوهی از رکوردهای منفی و شکسته شدن برخی رکوردهای تاریخی شد. در ادامه به برخی از این رکوردها خواهیم پرداخت.

    بعد از شکست 3-0 در ولز در 26 نوامبر 1960، منچستریونایتد در 8 تقابل خود با کاردیف در رقابت های لیگ شکست نخورده بود و در این مسابقات به 6 پیروزی و 2 تساوی رسیده بود. به این ترتیب شکست روز یکشنبه، اولین شکست شیاطین سرخ برابر کاردیف بعد از 59 سال بود. 

    همچنین کاردیف سیتی در 15 دیدار دور از خانه خود مقابل منچستریونایتد در تمامی رقابت ها (3 برد، 6 تساوی، 6 شکست) هرگز دروازه اش را بسته نگه نداشته بود و در بازی پایانی فصل، برای اولین بار در تاریخ خود موفق به انجام چنین کاری شد. 

    منچستریونایتد در حالی پای به دیدار پایانی فصل می‌گذاشت که از 26 تجربه قبلی خود (هفته های پایانی 26 فصل لیگ برتر) در 18 فصل، لیگ را با پیروزی در هفته پایانی تمام کرده و موفق ترین تیم لیگ برتر در این زمینه محسوب می‌شد. همچنین بعد از شکست 1-0 مقابل وستهم یونایتد در روز پایانی فصل 07-2006 (13 می 2007 با تک گل کارلوس توز) یونایتد هرگز در هفته های پایانی شکست نخورده بود. البته شکست آن فصل در دیداری کاملا تشریفاتی رقم خورد، چرا که یونایتد پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بود. 

    یونایتد و ده‌خیا در آخرین بازی فصل و مقابل تیمی سقوط کرده نیز از بسته نگه داشتن دروازه عاجز بودند تا فصل 19-2018 را با تنها 2 کلین شیت در بازی های خانگی به پایان برسانند. (تساوی های بدون گل مقابل کریستال پالاس و لیورپول) بعد از فصل 63-1962 و ثبت 2 کلین شیت خانگی در تمام فصل (پیروزی های 2-0 و 3-0 مقابل بیرمنگهام و بولتون) این ضعیف ترین فصل یونایتد در بازی های خانگی بوده است. شاگردان سر مت بازبی فصل مورد اشاره را در رده نوزدهم لیگ دسته اول به پایان رسانده بودند!

    منچستریونایتد فصل را با 5 بازی متوالی بدون برد به پایان رساند. (2 تساوی و 3 شکست) شیاطین سرخ آخرین بار در می 2017 روندی شامل 5 بازی متوالی بدون برد در لیگ برتر را تجربه کرده بودند. (یونایتد 0-0 سیتی، یونایتد 1-1 سوانسی، یونایتد 0-2 آرسنال، یونایتد 1-2 تاتنهام و یونایتد 0-0 ساوتهمپتون) آن ها در حالی لیگ را با 5 بازی بدون برد به پایان رساندند که در 16 بازی ابتدایی تحت هدایت سولسشائر در لیگ برتر، تنها در 4 بازی موفق به پیروزی نشده بودند. (12 برد، 2 تساوی، 2 شکست)

    پیش از بازی یکشنبه، کاردیف سیتی 23 بار در مقابل 6 تیم همیشه حاضر در رقابت های لیگ برتر قرار گرفته بود و از 69 امتیاز ممکن، تنها 2 امتیاز کسب کرده بود. (2 تساوی، 21 باخت) آن ها هر 19 بازی اخیر را باخته بودند و در این بازی ها 13 گل زده و 51 گل نیز دریافت کرده بودند. در حقیقت بعد از تساوی 2-2 مقابل همین یونایتد در نوامبر 2013، کاردیف دیگر امتیازی از این تیم ها نگرفته بود تا این که اولین پیروزی خود مقابل تیم های همیشه حاضر در رقابت ها را روز یکشنبه برابر یونایتد جشن گرفت.

    کاردیف نیمه اول این مسابقه را با پنالتی ناتانیل مندز لنگ با برتری 1-0 به پایان رساند. پیش از این مسابقه، کاردیف تنها در 3 مسابقه این فصل، نیمه اول را با برتری به رختکن رفته بود. در لیگ برتر تنها دربی کانتی 08-2007 (یک بازی) و کویینز پارک رنجرز 13-2012 (دو بازی) آماری بدتر از کاردیف داشته اند. 

    نیل وارناک، سرمربی باتجربه کاردیف در حالی برای پنجمین بار قدم به اولدترافوردمی‌گذاشت که در 4 حضور قبلی خود در این ورزشگاه با 4 تیم متفاوت، شکست خورده بود؛ شکست 2-0 با ناتس کانتی در 17 آگوست 1991، شکست 2-0 با شفیلد یونایتد در 17 آپریل 2007، شکست 1-0 با کریستال پالاس در 8 نوامبر 2014 و شکست 2-0 با بری در جام اتحادیه در اکتبر 1998. در همین بازی یونایتد در مقابل بری، وارناک در حالی شکست خورد که بازی به وقت های اضافه رفته بود و گل نخست یونایتد را اوله گونار سولسشائر در دقیقه 106 به ثمر رساند.

    به این ترتیب و بعد از 4 باخت، وارناک با پنجمین تیم خود موفق به شکست منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد شد. شاید وارناک خوش شانس بوده که در جنین برهه ای در مقابل یونایتد قرار گرفته است. برهه ای که هیچ یک از هواداران یونایتد تمایلی به یادآوری آن در آینده نخواهند داشت.

    7712

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : شکستی,دردناک,با,انبوهی,از,رکوردهای,از,بین,رفته؛,طعم,تلخ,تحقیر,در,اولدترافورد, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:40

سنگ کورین هیوندای

راه حل های پیشرفته داخلی

در جهانی که همه چیز به سرعت در حال پیشرفت و حرکت می باشد ، هیوندای زمان را برای مسائل کوچک صرف نمی کند. به جزئیات توجه می کند و به درک آنچه جهان در زمینه ساخت بهترین و جامع ترین نوع سنگ کورین (solid surface) و کوارتز (Quartz) با سازگاری بی نظیر رنگ ، بافت و کیفیت نیاز دارد می پردازد.

 

سنگ کورین هیوندای (هانکس ) HANEX® SOLID SURFACE

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده جامد اکریلیک است که به علت سطح بالای تری از هیدرات آلومینیوم مقاوم در برابر لکه ها و مواد شیمیایی است. ترکیبی منحصر به فرد از رزین های اکریلیک و مواد طبیعی اجازه می دهد تا برش به مراتب بهتری داده شود تا بتواند در طیف وسیعی از طراحی ها جای بگیرد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) در همه جا می تواند مورد استفاده قرار گیرد مانند آشپزخانه ، هتل ها ، محیط های بهداشتی و در انعطاف با طراحی های متنوع قابلیت های بی پایانی دارد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده کاملا بهاشتی است که مقاوم به روطبت ، آلاینده ها و باکتری ها می باشد و این باعث نگهداری اسان آن می شود. به همین دلایل یک گزینه ایده ال برای تمام سطوح کاربری از جمله آشپزخانه ، حمام و یا قسمت های دیگری از خانه می باشد.

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) برای آشپزخانه

کورین هیوندای به طور عمده برای Benchtops آشپزخانه استفاده می شود ، به علت مقومت های بالا و استانداردهای بهداشتی می توان با نگه داری دوره ای از آن ، زیبایی اصلی آن را برای سالها حفظ کرد همچنین استاندارد NDF 51 برای منطقه آماده سازی غذا بر روی آن را نیز دارا می باشد.

از جمله موارد استفاده از سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) می توان به استفاده در حمام اشاره کرد ، شما با استفاده از این نوع سنگ کورین حمامی همیشه تمیز و عاری از هرگونه باکتری داشته باشید. این سعولت در نظافت سبب می شود در دیگ دکوراسیون منزل از جمله میزهای تلویزیون و دیگر لوازم از آن استفاده کرد.

 

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

 

در تولید کورین هیوندای ( هانکس ) توجه به بالا بردن سطح کیفی زندگی بوده ، با این سیاست کاری که یک تولید با کیفیت تنها بخشی از یک پروژه موفق است بلکه زیبا سازی فضا بخشی مهم در محصول میباشد بنابراین تولید کننده در صدد بوده با رنگ های متفاوت این بخش را هم با موفقیت انجام دهد.

شرکت هیوندای ( هانکس ) در صدد است تا به طور مداوم بنا به خواسته های متنوع و متفاوت در خانه ، مداری ، مراکز بهداشتی و در مانی و هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه ها و موارد دیگر را در اختیار داشته باشد تا بتواند تقاضای آنها را بر آورده کند . هدف این کمپانی غنی شازی زندگی افرادی است که در آن فضا ها زندگی می کنند ، کار می کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زیبا شناسی است.

 

huna

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : سنگ,کورین,هیوندای, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 169 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:56

طراحی سایت در اردبیل


امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir)نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : طراحی,سایت,طراحی سایت در اردبیل, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:03

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,روزای,بارونی, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 180 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:43

نکات مهم در خصوص حذف مو با لیزر دایود و الکساندرایت

در ایده آل ترین شرایط هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-15 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. اصولا تجهیزات لیزر موهای زائد جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائد منع میشوند.

اگر فردی مشکل هورمونی نداشته باشد و زیر نظر متخصص پوست و مو و با دستگاه لیزر موهای زائد خود را انجام دهد، باید بعد از جلسه اول حدود 70 درصد و بعد از جلسه دوم هم حدود 90 درصد از موهای زائد رفع شود. بالای 95 درصد از موهای زائد این افراد در جلسه های سوم و چهارم از بین می رود و تنها موارد و افراد خاصی هستند که به بیش از 6 جلسه لیزر نیاز دارند.

اگر علت وجود موهای زائد، هورمونی نباشد، این موها تا سال ها رشد نمی کنند و شاید بعد از این مدت، یکی- دو جلسه لیزر برای از بین بردن موهایی که رشد مجدد داشته اند، نیاز باشد.

حداقل ۳ هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب و یا دستگاه سولاریوم خودداری کنید. پوست ناحیه تحت درمان نباید به واسطه آفتاب یا دارو برنزه و یا آفتاب، سوخته باشد، اگر به طور واضح برنزه هستید بهتر است لیزر انجام ندهید.

حداقل ۶ هفته قبل از کندن مو بوسیله موم و الکترولیز خودداری کنید اما تراشیدن با تیغ ویا کرم های موبربلامانع است.

روز قبل درمان محل را بتراشید به نحوی که یک میلیمتر از مو بیرون باشد. درصورتی که بیمارسابقه تب خال دارد مصرف دارو را شروع کنید.

در حین درمان و یک هفته بعد از لیزر الکساندرایت نابلکس از تماس مستقیم با آفتاب خودداری و از ضد آفتاب استفاده نمائید.

در روز درمان استفاده از لوازم آرایشی مجاز نیست.

بعد از انجام لیزر موهای زائد موارد زیر را رعایت کنید:

قرار دادن کیسه یخ :درد و تورم را کم میکند.

تجویز دارو ی ضد درد :معمولا نیاز به تجویز دارو ضد درد نیست مگر آنکه منطقه وسیعی مورد درمان قرار گیرد.

تجویز آنتی بیوتیک یا داروی ضد ویروس پرفیلاکتیک.

تجویز آنتی بیوتیک موضعی :در صورتی که اپیدرم آسیب دیده باشد ،باید آنتی بیوتک موضعی دوبار د روز استعمال شود .

تجویز کرم های استروئیدی ضعیف :برای کاهش تورم و اریتم بکار میرود .

پرهیز از تروما نظیر خراشیدن محل

پرهیز از نور خورشید:استفاده از ضد آفتاب

استفاده از لوازم آرایشی در روز بعد، مگر در صورت ایجاد تاول یا کراست استفاده نشود.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت نابلکس است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده میکند. لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

عوارض از بین بردن موهای زائد با لیزر عبارتند از:

با توجه به رنگ پوست، نتیجه انجام لیزر متفاوت خواهد بود و در واقع میزان اثربخشی آن به رنگ پوست فرد بستگی دارد. هم چنین نمی‌توان از التهاب احتمالی و خفیف پوست جلوگیری کرد. حتما سعی نمایید ارائه خدمات لیزری برای درمان موهای زائد خود را زیر نظر متخصص پوست و مو انجام بدهید .

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,خصوص,حذف,مو,با,لیزر,دایود,و,الکساندرایت, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:24

هدف طراحي نرم افزار سُم چيني:

ثبت عمليات ويزيت و سم چيني دامها

اين نرم افزار امكان ثبت اطلاعات عمليات سم چيني براساس پروتكل ها و بيماري هاي بروز لنگش( عفوني و غير عفوني) را به كاربر مي دهد.

نرم افزار سم چینی دام مدیØ

±Ø§Ù†

 

 نرم افزار سم چینی دام مدیران

مطالب مرتبط :

لیست برخی گزارشات نرم افزار سم چینی دام

برخی تصاویر محیط نرم افزار سم چینی

فیلمهای آموزشی نرم افزار سم چینی

دانلود کاتالوگ سم چینی دام

نرم افزار مدیریت گاو شیری مدیران

سایت اطلاع رسانی سمینارها و دوره های آموزشی مدیران

عمليات مربوط به ويزيت و درمان

ثبت مشخصات دام ( بدن ،‌بهاربند ،‌دوره شيردهي ،‌روزهاي شيردهي و ....)

 

.  ثبت تاريخ ارجاع به سم چيني

 

. محاسبه وضعيت آبستني ، تاريخ آخرين تلقيح ، تعداد تلقيح ، شير آخر ،تاريخ زايش ،فاصله زايش ، تاريخ تخمين خشكي، تاريخ تخمين زايش و ...

 

 

 

عمليات مربوط به سم چيني

ثبت پروتكل سم چيني، نواحی ،تخته گذاری، ژل و بانداژ، زخم و خونریزی و ...

عملیات در سم چینی

 عملیات در سم چینی

 

نمونه اي از گزارشات نرم افزار سم چيني عبارتند از :

گزارش نرم افزار سم چینی

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزار,سُم,چینی, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:01

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : پرداخت,قبوض,راحت, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:42

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : رمان,چیست, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:16

لینک دوستان

خبرنامه